〈藥 ‧ 弱〉系列--對皮膚的癒合很有效,口角發炎、@長痘痘時必備VB B26







最近病了,就跟大家聊一下藥

話說,去日本前有點感冒,睇左中醫,食左中藥都未好番,但又要飛日本。所以我是帶著一點小感冒去日本的。
第一天到埗,剛好是FRIDAY NIGHT,是日本上班送的HAPPY TIME。酒店的附近有一條很旺的街,11點多仲係好多人,我仲以為自己去左老蘭。好多人狂歡星期五,食串燒,飲燒酒,高聲大叫........睇來日本上班族真係好大壓力。
本想去食串燒的,但本身有點小感冒,費事令到病情加重,因為之後仲有好幾日玩。所以就打消呢個念頭了。雖然沒吃串燒,但病情一直都沒有好轉,其實都沒有吃藥哪會好?!
甘岩個朋友想買鈣片,就出示圖片問藥房老板娘有冇呢種,老板娘睇左之後,就推介了VB B26比我地。 甘我地就半信半疑買左一樽60粒的,試下WORK WORK,如果WORK ,食完就網上買。

一開始係我朋友食,後尾佢叫我食埋,我地每晚就好似長期病患甘,食好多藥HAHA,其實都不是藥,是營養補充品。1粒維他命,4粒鈣片,2BV B26
食左之後第2日起身,覺得喉嚨舒服了少少,之後在日本的日子都KEEP住日日食。就算我地響日本日日好早起身追行程,身體都無不適。到LAST DAY,我個小感冒都好番晒,仲諗住番香港腸中醫清一清,點知都無需要。
今日上網打算搵一下BV B26的資料,發現原來伊能靜在其新書《跟身體談戀愛》中都有推薦呢款產品,話對皮膚的癒合很有效,口角發炎、生暗瘡時必備!甘更加要推薦比大家了。
以下為大家普及一下BV B26的少少資料:
維生素VB2B6VC 祛痘發炎口腔潰瘍
1、本品適量添加了缓和皮膚粗糙、粉刺等症狀的成分(VB2VB6VCVH、烟酰胺、L半胱氨酸,薏苡仁精化),它们具備以下功能:
VB2-參與脂質代謝,改善肌膚各种煩腦
VB6-參與蛋白質代謝,能保持肌膚的健康狀態
VC-有助於保持肌膚彈性的膠原蛋白的生成
L-半胱氨酸,促進肌膚的新陳代謝
薏苡仁提取物-防止肌膚粗糙
烟酸酰胺-保持肌膚的健康
VH-肌膚必需的維生素
211次口服,有效改善皮膚粗糙,口内炎,粉刺等症状
3、本品採用無糖型片劑,7歲開始可以服用
[主要功能]
1.針對肌膚乾燥,青春痘,成人粉刺
2.針對口腔潰瘍,口腔炎、嘴角炎、唇炎、濕疹、皮膚炎、舌炎
3.消除肩頸疲勞,緩解眼睛疲勞充血
[適合人群]適合身體疲勞者,妊娠和授乳期年輕妈妈,病重病后的體力下降者
[主要成分]維他命B2、維他命B6vc

[服用方法]成人15歲以上者,一天一次,一次2粒,飯後吃。
注意:服用後如有皮膚發癢,胃部不適等症狀請立即停止服用本品並及時就醫。


P.S第一張圖是網上的,因為拎番香港果陣已經掉左個盒了。

留言

熱門文章