〈藥 ‧ 弱〉系列--M痛藥BUFFERIN





每一盒藥背後都有一個故事~~~

話說,本人4月去日本果陣,好開心以好平的價錢BOOK到箱根的溫泉旅館,打算周遊完箱根就去浸溫泉LA,我朋友仲要話浸到甩皮先走。甘我地都好開心有呢D甘HEA 的日子。

點知
點知
點知

我大姨媽急CALL 我,明明計好時間,應該玩完到港1-2天先會來M,唔知係咪日本太好玩了,連大姨媽都跟住來玩埋一份......哭啊.....
甘唯有取消個浸溫泉PLAN,轉去搭昨天沒搭成的觀光船,看昨天看不到的富士山。之後就去御殿場個OUTLET SHOPPING!!!!!!!!!!!

是o甘的,本人一直M痛多年,應該是遺傳吧,我媽,我姊,我妹都係甘。好多人叫我戒凍飲之類,有試過,但沒恆心,由其夏天,真係唔想熱死辣辣仲飲熱野(真係好不聽話的屁孩)。所以每次來M 我都會食必理痛的止痛藥。試過死頂,但真係頂唔到,我妹仲死頂到要入急症........

因此, 我個M巾袋係有幾粒必理痛的。今次去日本我坐定粒6不會來M,點知就千算萬算,不如天算。她還是來了。

在箱根搵唔到藥房,打算去7-11買,點知日本7-11不賣藥的,可能賣藥要拎牌。

甘就死LA,我病發果陣,連我自己都驚......HAHA
點知,在前往御殿場的巴士上病發了,面青口唇白,全身標冷汗,嚇死左我朋友。我甘岩坐響司機後一個位,唔知司機會唔會以為我屍變HAHAHA

就到站,我已經叫我朋友睇下周圍有冇藥店,感恩!有一間在車站附近,落車第一時間LAN去買藥。用我好爛的日文嘗試同藥店老板溝通,最後我好醒地講女人病,老板都GET到,但就想進一步確認,就寫左「生理病」呢3個字。我猛甘點頭係啊。果然,去日本有一個地方好就是講唔到的時候,可以寫中文。

食左藥好番好多,有氣息了,又可以行行走走了。雖然話要1日次,每次1粒,但我食左1粒後覺得OK,就沒在吃了。





後來上網搵過呢隻藥,發現好多台灣人都推薦,如果大家有需要,都可以參考一下。

網上圖片


不要惹每個月流血一次,卻不死的生物!



























留言

熱門文章