箱根2天周遊遊--塔ノ沢 溫泉旅館





從旅館看出去的景


今次是說走就走的東京之旅,碰巧見到箱根塔ノ沢 溫泉旅館在4月下旬做緊推廣,6折就可以BOOK到佢地正價的一泊2食,計番港幣每個人$397(( 剛才查了一下Agoda房價,要HKD$1800),真係好抵!!!

就那那聲BOOK左先LA,唔係咩啊......

去箱根旅館之前,我地買左箱根2天周遊劵,去左箱根附近玩左大半日先去旅館的。
((有興趣的朋友,可以睇我稍後會出的箱根2天周遊遊的文))


我地到達時間是6點半,簡單CHECK IN 後就上房放低行李,簡單整理下,因為我們的晚飯時間安排在7點-8點半。




間房不錯,很,但廁所有點舊。
但最令人驚嘆的是窗外的風景,我們BOOK的是洋式河景雙床房
原本想BOOK 日式的,但是被他人BOOK晒了,應該是被日本人BOOK晒了,因為我見5到有外國人,哈哈!



呢個景就是攤在床上影的窗景,就好似一幅會動的山水畫一樣,真係想望住個景訓一個晏教。






呢個就係河景LA~~~~真係睇景都值回票價。
別忘了,仲有一個晚餐一個早餐是包含在內的。

晚餐的菜式如下:























菜式好多款,全部都好好食,同行的朋友仲食5晒....叫我幫忙,但我都好飽了。
甜品十分驚艷,很好吃的梨味雪糕!!!!!!!!!!!!!大愛,想ENCORE HAHA




啤酒,果味汽酒,茶係任飲的。

爽~~~

晚飯後可以浸溫泉的,分男女浴
10點後就可以自己獨享一間獨立浸浴室。其實就是很普通的,沒有太大驚喜,有點令人小失望,不過如要浸浴的,附近都有好多大眾浴池,都可以浸溫泉的。


早餐只有1個時段,就是9-10點,如果遲了,就會錯過了。

早餐也很豐盛











如此美食伴如此美景,真是人生一大樂事!

1個鐘的早餐時間實在不夠用.......傳統的日式早餐,好正,發現自己好多年都無正或食過早餐。

11點就要CHECK OUT了,真不捨,想回去多睡2個鐘都不OK


P.S
我這次去箱根溫泉旅館,把所有行李都寄放在酒店,只拿一些梳洗用品及替換的衣物,甘樣就可以輕裝上路,去旅館前都可以先輕鬆玩樂一會兒。



如果想要多D旅館的資料,請看以下官網:
http://www.ichinoyu.co.jp/





留言

熱門文章